@@@ Gak Tau Judulnya @@@

blogger templates
Ya ALLAH Seandainya telah engkau catatkan dia akan mjd teman menapaki hidup satukanlah hatinya dgn hatiku... Titipkanlah kebahagian diantara kami agar kemesraan itu abadi...
Tetapi....
Ya ALLAH Seandainya telah engkau takdirkan dy bkn milikku bawalah ia jauh dari pandanganku,luputkanlah ia dari ingatanku & peliharalah aku dari kekecewaan.
Ya ALLAH Ya Tuhanku yg maha mengerti... Berikanlah kekuatan aku melontar bayangnya jauh ke dada langit hilang bersama senja nan merah agar aku bisa bahagia walaupun tanpa bersamanya...
Ya ALLAH gantikanlah yang telah hilang tumbuhkanlah kembali yg telah patah walaupun tdk sama dengan dirinya...
Ya ALLAH Pasrahkanlah hatiku dengan takdirmu,sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan adalah yg terbaik buat hambamu ini.
Ya ALLAH Jangan engkau berikan aku sendirian di dunia maupun di akhirat.
Maka karuniakanlah seorang pasangan yang beriman supaya aku & dia dapat membina kesejahteraan hidup ke jalan yg engkau RIDHOI...
AMIN YA RABBAL ALAMIN...
Upload To FB!

0 Response to "@@@ Gak Tau Judulnya @@@"

Post a Comment